supurgelicadi merhaba, 11+1 deyim,haftayamı gitsem doktora yoksa bu haftamı,cinsiyet için haftayamı tahmin yapabilir :S , ikili test sanırım 12. haftada oluyordu
Mucizemibekliyorumm supurgelicadi benim doktorum 11.haftada soylemisti cinsiyetini.eger ozele gidecekseniz bu hafta gidilebilir
Neroizm İkili test icin 12. Haftanizi beklemeniz gerekiyor. Ama cok net olmamakla beraber cinsiyet tahminlerini soyleyebiliyor doktorlar 12. Haftada. Benimkini soylemisti mesela. Ama bir sonraki gelisinizde dogrulayalim cok yaymayin dedi.
Rabia42 supurgelicadi ben 11 haftadayken öğrendim cinsiyeti cnm ama o doktorun bilgisine bağlı bekle istersen az daha
Annesininumudu supurgelicadi Bende 10+ 1 deyim daha bugün gittim doktora sorduğum da 14 haftada öğreniriz dedi iki hafta sonra da ikili tarama testi için çağırdı