Melekaksuu
Çağlar bey çok iyi bir doktor ya özellikle ona muayene olmak için bakıyorum ama muayene haftama randevu bulamıyorum ona sadece 2 kez muayene olabildim, evet asistan doktorlar bakıyor bende pek memnun olamıyorum açıkçası çağlar bey ve İbrahim bey çok iyi doktorlar birer kez rast gelebildim kendilerine. Ne kadar az bir zaman kalmış sizin de doğuma sağlıcakla kucağınıza alın inşallah bebisinizi 🙏darısı da başımıza 😬🙂