Merhabalar, nasipse haziranın en geç ikinci haftasında bebeğimiz gelecek. Genel olarak yeni doğan hastane cikisi, zibin body, alt üst takım gibi kıyafet aldım. Beden olarak yeni doğan ve 0-3 ay olarak aldım. Uzun kollu da kısa kollu da aldım ama sanki uyurken uzun kollu gerekiyorsa biraz daha uzun tulum tarzi ürün alsam mı. Yeni doğanlarda haziran temmuz aylarında uyurken nasıl giydirmek uygun olur.