ikiponcik_annesi Tugbaumit battaniyedemi veriyosunuz ya ben ilk kızımda vermedim bundada vermiycem ama vermek mi lazımki bilemedim 🤔
Ekvatoral Tugbaumit 10 lu çıkış kirlenir diye vermek istemiyorum onun yerine 5′li ya da 7′li 8′li gibi olanlar var onlardan vermek istiyorum olur mu ki? Herkes onluyu ver zaten sürekli değiştireceksin diyor
Tugbaumit ikiponcik_annesi ben ilk oğlumdada vermiştim mevsimine uygun ince bir battaniye sarıp getiriyorlar ya çocuğu o yüzden 🥰
[silindi] Tugbaumit tecrübenizden dolayı soruyorum, peki bu kıyafetleri ne zaman alıyorlar? Refakatçiden mi istiyorlar?
Tugbaumit Ekvatoral 10 lu vermene gerek yokki zaten hepsini giydiremezler yanına alır kendin giydirirsin o ayrı canım 🥰