Meko20 Kizlar selam 38+4 teyim normalde el ayaklarimda şişlik yoktu son iki gündür ellerimi yumruk yapamiyicagim kadar ikiside şişti dogumun habercisi mi bu acaba?
Emelingoo Meko20 karpel tünel sendromu diyorlar. 21. Haftadan beri yaşıyorum. Neyseki son zamanlar gelmiş sana. Kremle kollarına bileklerine masaj yaptır, iniyor.
gullcannn Meko20 Canım bu gece ile birlikte 34 haftalik oluyoruz. Son 2 gündür elim ayağım yüzüm şişmeye başladı. Herkes çok normal olması diyor doktorumda ayni sekilde.
Kbbraa11 Sanmıyorum canım bende aynı durumdayım 38+3 şişlikler uyuşma yapıyor artık ama doktorum normal dedi