Funda8989 bende şimdi post açtım çatlakla alakalı. Ben ilk hamileliğim de sürekli bebe yağı kullandım karnım küçücüktü hiç büyümedi ama yinede çatlaıdm. Şimdi yine hamileyim araştırdım bio oil çok iyi diyorlar. Eski çatlaklarıda yok ediyormuş ama. Çoğu Arkadaş genetik diyor. Pahalıda bişey 125 ml 100 lira kararsız kaldım