Medid06 sibelyrl ben atlattım ama ara ara kaşınıyorum psikolojik olabilir dedi doktor ben 17haftalığım yaklaşık 2aydır çektim sıkıntı
sibelyrl Medid06 gerçekten mi 2 ay çok fazla düşüncesi bile kötü :( hedefim 2 haftada bitirmekti tamamen ama sanırım zor :( sizin tedaviniz nasıldı
Cigdemmom Medid06 ilaç yazmam diye birşey yok hamilelerin kullanacağı onca ilaç varken ben dizanteri oldum günde 6 antibiyotik alıyordum almasam daha fena olurdum ama hamilelerin kullanabileceği antibiyotik
Medid06 sibelyrl bana hiç ilaç verilmemişti veremeyiz demişlerdi bende tuz su sirke kolonya ile tedavi ettim
Sakinem212 Medid06 kıl kurdu parazit gibi şeyleri aç karınla kabak çekirdeği tüket kavrulmamış olması lazım bebeğe bir zararı da olmaz.
Medid06 sibelyrl çok şükür çok sevindim benimde tekrarladı bu kez gittiğim de sizin ilacınızdan yazıldı memnun kaldıysanız bende kullanayım yoksa yine sirke kolanya devam edeceğim gerçi o kesin çözüm değilmiş görmüş oldum
sibelyrl Medid06 evet memnun kaldım yani bende işe yaradı inşallah sizde de yarar kullanımı da kolay 🙏🏻 inşallah bende de tekrarlamaz, genelde tekrarladığına dair yorumlar görüyorum çünkü.