Merhabalar 12haftalık hamileyim 15gün önce uyuz oldum sürekli kaşıntım var. Bugünde dışkımda kıl kurdu vardı. Acile dışkı örneği verdim ama gebelikten dolayı şuan ilaç yazmam dedi. Hiç hamilelikte başınıza böyle bir durum geldi mi doğal çözüm yollarınız nelerdi