Tubasel5 Bugün iki kişi göbeğin düşmüş aşagıya heran hazırlıklı ol dedi . Doğumuma 11 gün var sezryan. Böyle göbek olayı doğru mu ya😂
kucuktosbik27 Tubasel5 😅 doğru çocuk aşağıya iniyor haliyle göbekte iniyor mide kısmı boşalıyor bende 38 haftalığım 36 dan beri inmeye devam ediyo bekliyoruz bizde nezaman gelcek diye
Kdk Tubasel5 benimde karnım aşağı inmiş daha 24.haftadayım erken doğum tehlikesi dedi doktorum. Bebeğin geri yukarı çıkması için sürekli yatıyorum. Bence göbek olayı doğrudur 😅
Babybay Tubasel5 valla benim hamileliğimin başından beri aşağıda. on bes gün sonra sezeryan doğum olucam .Allah kısmet ederse
kucuktosbik27 Tubasel5 bekler bekler 37 dede gelişim tamamlanmış oluyor zaten bende çok dua ettim azdaha dursun diye 😅 bayram girince doktor olmayınca yerimden kımıldamıyorum az hareket etsem iyice aşağıya iniyo tedirgin oluyorum hafta sonu temizliğe girişicem hafta içi gelsin kızımda😅
Mdneee123 Bende 41 oldum bugün bebek bugün biraz daha indi bacaklarım ve belim çok ağrıyor rahim ağrılarım ara sıra var doğum sancım hayla yok yoruldum artık belirsiz sancı çekmekten biran önce sağlık ile gelir inşallah 🤲