Ebru_d Merhaba, ilk sezaryen sonrasında kesi nereden yapılıyor? Aynı ilk yerden mi yoksa farklı farklı yerden mi kesiliyor?
Linaasel Ebru_d ikinci ssezryani da ilk kesilen yerin ustudnen kestiler yani aynı yerden yapıldı benim
Ebru_d Denizyildizii iyi mi kötü mü bilemedim😂🤭 bugün arkadaşım sordu onun da ilk sezaryendi, sen doktora gittin sormuşsundur diyor😂 aklıma bile gelmemişti aklıma soktu
Denizyildizii Ebru_d bence daha iyi. İkinci bi iz olmayacak. Benim görümcem ikinciyi olduda ona sormuştum
Beyzan Bana doktorum aynı yerden dedi daha doğrusu bir iki milim üstünden kesiliyormus sonra dikerken de o eski doku da alınıyormus. Tek dikis görünüyor haliyle
Denizyildizii Ebru_d yara gibi kalmıyorki senin nasıl bilmiyorum ama benim belli bile değil izi bile yok
Ebru_d Denizyildizii benim iz baya belirgin hiç geçmedi. Kaç yıl oldu sizin? Arkadaşımın da 1 yılı geçti iyileşmemiş onun da yara belirginmiş
Ebru_d abcd-16 araştırayım bunu canım sağol. Kormızı veya kabarık değil beyaz düz çizgi var kesildiği belli