Kızlar adet ağrısı gibi ağrı . Beni yatırıyo kaldırmıyo ya. Elimi kolumu kaldıracak dermanım yok . Sürekli yatmam lazım . Yatarken de geçmiyo ağrı tabi hiç rahatım yok . Pazartesi çatı muayenem olcak ama nasıl dayanıcam bu ağrıyla ya :( doğum yakınmıdır acaba ki?