TBA34 Böyle düşünürsen yanılırsın sezeryan için de karnını 7 kat kesiyorlar sonra da dünya kadar dikiş atıyorlar anestezi aldığın için gaz sancısı çekiyorsun, sütün 2-3 gün geç gelebiliyor, bebeğin de anestezi almış oluyor, eskaza uyuşturucu iğneyi azcık kaydırsalar felçe kadar yolu var şeklinde korkunç şeyler söyleyebiliriz ama bunların hepsi herlesin başına gelecek herkesi etkileyecek şeyler değil. Sen kendi bedenini ve bebeğini dinle en doğru kararı öyle verirsin. Sağlığın el veriyorsa normal doğum çok keyiflidir. Bebeğini kucağına alırsın ve normal hayatına dönersin. Sezeryanda elini kolunu sallaya sallaya keyifle gider bebeğini kucağına aldıktan sonra bir süre sıkıntı çekersin. İkisi de kötü değil ikisi de süper değil 😉