Kızlar bugün çok tuhaf bir şekilde bebeğimin aşağı baskı yaptığını hissettim öyle baskı yaptı ki hastaneye bile gittik ama nst de sancım çıkmadı 1 cm de açıklığım varmış. Ayrıca bacak arası vajina kemiklerim de de çok ağrı oluyor yürümekte zorlanıyorum 33 haftalık gebeyim normal mi acaba aynı şeyleri yaşıyor musunuz siz de benimle aynı haftada olanlar?