Defnemm43 Stres yapmayın lütfen sütüm gelmiyor diye. İlk 1 hafta zaten damla damla geliyor oda kolastrum denilen anne sütünden çok daha değerli olan şeffaf ve sarı renkteki sıvı. 1 damlası bile bebeğiniz için çok önemli. Bebeğim doymuyor diye panik yapmayın ilk doğduğunda mide kapasitesi zaten kiraz kadar bol bol emzirmeye çalışın. Aç olduğundan eminseniz mamaya öcü gibi bakmayın arada takviye yapabilirsiniz sarılık olma riskine karşı. Mamayı asla biberonla vermeyin meme reddi yaşamamak için. Şırınga yada kaşıkla verebilirsiniz. Sağlıcakla büyütün bebeğinizi👶🏼.