16366 Kızlar 7 senedir çocuğum olmuyor bugüne doktorlar hep oyaladı etrafımdakiler fıkır fıkır kısa sürede tedavi olurken ben bu kadar yıl oldu Bi kaşık boyu ilerkeyemeidm
Mavi34 16366 rabbim.en kısa zamanda nasip etsin evladını kucağına almayı. Rahatsızlık varmı neden bu kadar sürdü hic başka doktor denemesini
Emine1234 16366 cnm 7 sene cok uzun bir zaman.. Bence vakit kaybetmeden asılama veya tüp bebek yaptır…
kayaebru9088 Eğer İst yaşıyorsanız bezmialem dc pınar Özcan tavsiye ediyorum lütfen bı an önce alaninda uzman bir doktora daha detayli muayne olum🤲🤲🤲