nisanurank 35.haftadayım ve çatlaklarımda deli gibi kaşıntım var kaşıdıkça kızarıyor çatlıyor. Önerebileceğiniz bir çözüm var mı yardımcı olursanız çok sevinirim teşekkürler :(
Birannebirbebek7 nisanurank ben yağ ile masaj yapıyorum ve tshirt gibi göbeğime temas edecek şeyler giymiyorum bu kaşıntıma iyi geliyor
duyguluanneee nisanurank ben de 30 haftadayım 28 de başladı çatlarlar arttı deli gibi kantaron ve kakao yağı kullanıyordum ama faydası olmadı biooil aldım o çok iyi geldi belki denemek istersiniz
Bilge44 nisanurank Liearac kaşıntıyı almıştı bende cildi esnetiyor bir de. Ama nemli tutmak hatta yağlı tutmak lazım onun için de hindistan cevizi yağı ve kantaron yağı sürüyorum çok iyi geliyor 👍🏻kakao yağı da sürülebilir onu da ailemden çok tecrübe edenler var çatlak önlüyor diye👍🏻ben göğüslerime de kullancam kakao yağı doğum sonrası çok iyiymiş göğüs ucu yara olmasın diye 👍🏻
nisanurank duyguluanneee onu 5.aydan beri kullanıyorum ama ne çatlak oluşumunu engelledi ne de kaşıntıyı. Demekki kişiden kişiye göre değişiyor:(
1yh- Çatlak olduğu bakınca görünüyor mu , ben 36. Haftadayım bakıyorum görünmüyor acaba ben mi farketmiyorum ama 3-4 gündür kaşınıyorda dünden beri bişey sürmedik rahatım ama sürünce tişört atlet üstüne değince acayip kasıntı oldu.
nisanurank 1yh- benim 28de başladı. Ve göbeğimin alt kısmından başladı kaşıdıkça yukarı çıkıyor. Dışardan belli oluyor kırmızı şekilde
1yh- nisanurank kırmızılık yok ama sanki beyaz gibi görünüyor bana eşim ben göremiyorum diyor insalalh çıkmaz kaşınıyor çünkü. Hem zeytinyağı hem lierac çatlak kremi hemde bioil kullanıyorum dönüşümlü 12. Hafta civarından beri
Bilge44 nisanurank Kuzenim 15 yıl oldu doğum yapalı o zaman hep kakao yağı kullanmış çatlak oluşmamış 🤷🏻♀️ama ben Liearac, hindistancevizi yağı ve kantaron yağı kullandığım için daha kakao yağı kullanmadım. Aldım ama onu da göğüslere saklıyorum 🥰👍🏻