Zemirayda Allah kısmet ederse 5 gün sonra doğumum var ikinci sezeryanim ama ilk sezeryanim komple bayiltildim öyle istemiştim korkudan şimdide kararsızım spinal sezeryani tavsiye eden var mı yani sonrasında büyük etkiler oluyor mu
berus Zemirayda basta hissetme korkusu oluyor ama hissetmiyorsun çekiştirme disinda. Bebegin doğdu ana değer bence iyi ki yapmışım diyoruz simdi.
Cemrenin_annesi80 Zemirayda 2 buçuk ay önce oldum çekiştirme oluyo bide bende aşırı mide bulantısı olmuşdu
Gozde9120 Ayyy bende aynı durumdayım ve bebeği ilk görmek bile korkumu bastırmaya yetmiyor ama genel anestezi sonrası da korkutuyor uyanır uyanmaz ağrıyı hissetmiştim ☹️☹️☹️
Zemirayda Gozde9120 bende hissettim ama aşırı bir ağrı değil spinal de korkutuyor beni ya bilmiyorum 😏