Ruyaz ben de Mustafa Başarana gidiyorum, geçen haftalarda aynı postu açtım ama çok da doğum yapana rastlamadım. Hastane binası vs eski dediler. Babam da biraz soruşturmuş nasıldır diye o da çok olumlu yorum almamış sanırım. Doktordan o kadar memnunum ki ne yapacağımı şaşırdım. Arkadaşım da bir ay kadar önce medicanada doğum yaptı, Rengin hanımda, hastaneden ebelerden herkesten çok memnun kaldı, otel konforunda kalmış çok rahatmış. Kontrollere Mustafa beye gidip doğumu rengin hanımda yapmak gibi bir düşünce içindeyim şu an