Ayni durum bende dee varr 24 haftalık olucam alttan muaynede etti suyunda normal dedii tahlillerimide yaptı ama idrar kaçırma dedii bide benim ucuncu hamileligim normal dogum psikilojim bozuldu surekli kendimi kontrol etmekten yoruldum hatta ayrintiliya girdim diyorum orda bisey olsa plasenta dan tut hersey ayrintili inceleniyir diyorum illa bisey derlerdi hayir doktoruma da güveniyorum cok ama bu psikoloji beni mafettti simdi rabbim nasip ederse sali randevum var gun sayiyorum günler gecmiyir resmen demekki sadece ben degilmiism 🤕