ysmn_kck17 havvatolga Canının istediğini yememek olmaz . Canın çekiyorsa ye tabiki abartmadiktan sonra 😊 normalde de yemememiz gerek bakıldığında hamilelige özgü birşey değil ama hamileyken de canın istedikten sonra ye ki nefsini bastırsin.
havvatolga Betul7602 2 aylik hamileyim valla evimi tiskiniyorum 2 haftadir duzgun bisey yedigim yok kaynanama kacip geldm 2 gundur mideme yemek girdi ve ilk defa bisey cekti canim yim bari 😁
Eylul_53 canım abartmamak şartıyla yenilebilir bence nefsimizi körertmek için oda ben ayda 1 yiyorum tabi iyi birşey mi tabiki değil ama canımız çekiyor 😊
havvatolga Eylul_53 evet canim tabi abartmadan her zaman yemem bakalim midem hepsini kabul edecekmi 😊
Eylul_53 havvatolga bende öyleydim valla o kadar iyi anlıyorum mutfağın önünden bile geçemiyordum şuan 19 haftalık oldum iştahım açıldı doymuyorum resmen 😂
Hafissee Betul7602 ayy cok tehlikeli ama yeme o kadr bebegine yazık günah evde kendin yap daha saglıklı 🦋