Ben de kıyafet yazayım 2 aylık taze anne olarak
👉 Altı patikli 2-3 tanr alman yeterli geri kalan patik siz olmalı ben pişman oldum şahsen hepsi patikli
👉 Tulum dan çok alt üst al, ekstra üst al çünkü çok kusuyorlar
👉 Babynest alacaksan kesinlikle reflü yatağı olandan al (çok kusuyorlar gece için rahat eder)
👉 Ağız mendili bolca al
👉 Ben bimden başucu düzenleyici aldım ona katıyorum oda da yanımda hepsi bezi ıslak mendil kıyafet falan
👉 Pişik kremi (sudocrem)
👉 Bol bol emzirme videosu izle kızım biberona alıştığı için emziremiyorum sağıyorum ben.
👉 Eds sistmeni araştır her ihtimale karşı
👉 Gaz için nurse harveys şurubu bize fayda etti
👉 Emzirme yastığı olmalı diye düşünüyorum biberonla besliyorum ama keşke alsaydım dedim
Şimdilik aklıma gelenler bunlar 🥰