Merhaba, öncelikle herkese iyi bayramlar dilerim.
3 gün önce gebelik testi yaptım ikinci çizgi hafif bir şekilde belirdi birkaç tane daha yaptım hepsi aynı şekilde çıktı. Beklenen adet tarihim bugün, adetim birkaç gün geciksin öyle doktora giderim diye düşünmüştüm. Lekelenmelerim başladı. Doktora gittim ultrasonda kese henüz oluşmamış ama oluşmak üzere dedi doktor. Beta hcg istedi test sonucu şimdi çıktı. Değer 15 çok düşük :( kasıklarım ve belim de ağrıyor.
ocak ayında ilk defa gebe kalmıştım ve kimyasal gebelik geçirmiştim. Tekrar aynısı olacak diye çok korkuyorum. Daha önce kimyasal gebelik geçirip daha sonra hamile kalan var mı acaba?