Civcikveannesi Kızlar selamlarr Bebişimizin cinsiyetini doktorumuz 13+4′te söyledi, kız olduğunu söyledi bize. Bi dahaki kontrolümüz 16+4′te. Sizce cinsiyet değişebilir mi ? Aranızda bu haftalarda öğrenip sonra değişen oldu mu ?
Nslhnasya Civcikveannesi bizde tersi oldu13+3 te net erkek 16+6 da AA kızmış dendihayirlisi olsun inşallah Allah gönlünüze göre versin
Sudeekalay Civcikveannesi iki kizimada hep erkek dediler birini 18 haftada birini 20 haftada kız olarak öğrendim ben şok 🤭 şuan 3. Gebeliğim doktor kıza benziyor demişti 12 haftalıkken ama zerre inancım yok ayrıntılı ultrason en garantisi
Civcikveannesi Kbra_em benim de kafam çok karıştı inanın hep erkek hissettim, doktor kız dedi, kayınvalidem rüyasında erkek gördü adıyla hem de, halam kız gördü, kafalar allak bullak oldu anlayacağınız😂😂
Sssssyyyy korkmazkubra devlet hastanelerinde olan eski ultrason makinesiyle mi yanlış tahmin yapıldı acaba ?
Zehrak Kız deyip erkeğe dönen oluyormuş ama doktor kuzenim erkek dediyse kesindir kız demez dedi siz gene 16 dan önce çok kesin demeyin isterseniz
Kbra_em Civcikveannesi öncelikle Rabbim hayırlısını sağlıklısını nasip etsin inş. Kız erkek tabiki farketmez evlat sonuçta. Bizimde bi Oğlumuz var kız denilince sevindik farklı olucak diye nasip artık bakalım değişir mi aynı mı kalır hayırlısı..
Minigim45 13+5 doktor erkek dedi 17 de gittim kız dedi doktor deteylı ultrasyon da kız denilince emin oldum artık☺️☺️
Burcunuz Kbra_em yaa şuan aynı duyguyu yaşıyoruz ikiside evlat ama bal gbi oglusum oldgu için gönlümüz de kız var di rabbim nasip etti
Kbra_em Burcunuz rabbim gönlümüzdekini biliyor artık hayırlısı bakalım ayın 20de ayrıntılı var bende kız gibi hissediyorum cok gariptir belkide doktorun yanılmasından da kaynaklı bu hissim bilemiycem.
Sssssyyyy Kbra_em ya bana ikili taramada %80 kız dedi doktorum baya yaşlı doçentti güvendim ama siz böyle diyince kafama takıldı 😬☺️ Doğru mu acaba diye