Crn1996 Kızlar iki gündür çok aşağıda hissediyorum bebeği acaba kanala girmiş olabilir mi yani bu haftadalarda girmiş olması normal mi 🤔
kucuktosbik27 Crn1996 kanala girdiyse bacak arası kemiklerin de epey ağrı olur canım benim 36+2 de indi aşağıya midem boşaldı birden şimdi 38 im göbeğim epey indi aşağıya bebeğin başıda baya inmiş ama açıklık yoktu