Umut_umut Arkadaşlar Prego 2086 Quatro travel sistem bebek arabası almaya karar verdim gibi ama internette hiç yorum bulamadım.. acaba sizlerden alan, kullanan var mı?
elif0690 Umut_umut Canm ben aldım henü kullanamadim ama görünüs olarak çok şık biraz büyük ama buna ragmen çok hafif..Kullanincada fikrim degismez sanırım
SimayBabacanYataan şu köşede bekleyeyim bende çok begendim kolay kullanım ve katlanınca az yer kaplıyor ama kullananlar ne der merak ediyorum..
Umut_umut Kbrars10 evet istediğim bir çok özellik bunda var fakat neden kimse tercih etmemiş, kullanmamış, enteresan doğrusu. .😅