Zesa17 iyi bayramlar öncelikle ❤️ Ben ilk dozu yaptırdım ikinci doz bayramdan sonra. Yapıldığı an başka biriyle muhabbet ediyodum iğne ne acıttı ne de yaktı hangi ara vurduğunu anlamadım bile. O gün hiç ağrım da olmadı. Ama ertesi gün kolum ağrıdı. Öyle dayanılmayacak gibi değildi. Serbest kendi halinde bırakınca acımıyodu, bişeye uzanamıyodum sadece.