Buket1906 hamile kalmak istediğimden beri alfamete başladım daha hamile değilken öncesinde de tansiyon sorunum vardı normal ilacım zarar verir diye ona başladık doktorumla. Sabah 2 akşam 2 içiyorum çok şükür benim kızımda hareketli. Korkma canım duruşundan falan olabilir Allah evlatlarımızı bize bağışlasın sağlıkla inşAllah 😘