Nilerkanc 6+2 deyim aşırı halsizlik var hicbirsey yapamıyorum. İki bişey yapıyorum aşırı yoruluyorum. Bu kadar i normal mi ya 😔
Mom789 Nilerkanc bi tik erken gibi psikolojik olabilir yada bahar havası çarpmış olabilir canim. Gebelde uyku halsizlik 10. Haftadan sonra başlıyor yavaştan
Ilkayy Nilerkanc ilk zamanlarda bende öyleydim çok uyku basıyordu hiç birşey yapasım gelmiyordu. Doktor ilk zamanlarda çok normal demişti
Ftmklbk Nilerkanc şu an vücudunuz bebeği tutmak ici progesteron hormonu salgılıyor ve bu yorgunluk halsizlik uyku vs çok normal. Zaten ilk trimester genelde bu şekilde geçiyor yani en azından benim öyle oldu. 16′17 haftalardan sonra bi enerji geliyor insana. Ama ilk dönem için çok normal. Siz yormayin kendinizi
Sadece_anne Nilerkanc bende 12.haftamdayim hep kafam yerde yatasim var birde kizim var 1 buçuk yasinda cok zorlaniyorum
Nurssss Nilerkanc normalde yatsam yarım saat dönen insanım asla uykuya dalamam hemen o haftalarda resmen otururken uyuya kalmıştım ilk defa gebelikte basıma geldi yani böyle bi uyku hali sersemlik hissi olamaz cabuk gecti benim herkesin farklı olur bi kaç hafta öyle oldum ben geçiyorr şimdi yine başladı halsizlik tabi ozamanki kadar olmasada 28 haftalık olduk
esrayeen Nilerkanc Merhaba, ben de 6+2 deyim gün içerisinde cok halsiz oluyorum ve hiç akşamlığım yok sürekli uyuyakalıyorum👀
Cagla-91 Nilerkanc Bende de oldu canım. Ara ara oluyor sonra düzeliyor. Şu an 7+3üm hala ara ara halsizlik oluyor canım kesiliyor birden normal yani. Bi de cok uykum geliyor 😂
miskokulum1 Nilerkanc ben en başından beridir öyleyim şuanda 37deyim ve aynen devam ediyor. Tabi her hamilelik aynı değil 😇
Tugba61 Gayet normal canım bu işler bünye meselesi ben 7+1 im bulantılar 5+4 te kusmam 5+6 da başladı. Midem çok hassastır normalde de. Hele halsizlik gebe olduğumu öğrenmeden önce başladı o halimden şüphelenip test yaptım ☺️
Zuhreee Kızlar bende sanırım 5 haftalık hamileyim henüz muayene olmadım ondan tam hafta bilmiyorum.😂 yani şunu sorucam benim kasıklarım belim agrıyordu sırtım ara ara belirtilerim yok normalmi
VeraVrea Nilerkanc ocean b12 sprey öneririm dil altına günde bir fıs. Onun dısında vitaminlerini ve balık yagını kullanıyorsundur?
Nilerkanc VeraVrea Doktorum henüz bir vitamin önermedi sadece aldığım folik asit komplex şeklinde içinde B12 var