Esialp Kızlar öncelikle hayırlı bayramlar ben 34 haftalık hamileyim babam gilde kalıyorum babam evi boyayacak yarın bebeğe bir yan etki ve zararı olur mu
Mom789 Hayirli bayramlar tatlım Ay çok severim kokusunu ya ama yani yetiskin insani bile kokusu sersemletiyor biliyoruz sen bir tık daha dikkat et çok boyanan odada kalma yani bence
Oznurunannesi Surda bekliyimde bende balkonu boyuycam .Ama sprey boyalar asiri zararli onu biliyorum.Zigonu boyamak icin bir kac kez fislattim 2 gun bas agrisindan duramadim.