Byzayk0 Kızlar sabah uyandığımdan beri kasıklarıma ağrı var sanki adet olacakmışım gibi doktorumu aramalımıyım çok sancı yok ama bu haftalarda var mı acaba
Mom789 Tedirgin olacağına için rahat etsin ara hayirli bayramlar deyip dal konuya😂 gereksiz seyler için rahatsız etmek olmaz görevi bu deyip ama haftan baya var agri için falan arayabilirsin bence
Byzayk0 Mom789 ne biliyim canım bayram bayram ,Ağrıda şiddetlenme olursa eğer arıcam ne olur ne olmaz 🙅♀️ herkes göbeğin çok yukarda düşmemiş diyor ama
Anneyimbennn Sancıların sıklaşmadıysa o normaldir ben de aynı haftayım aynıları var artmaya başladı sancılar gelip gidiyor