kuelkedisi kimyasal da değer de düzenli artış olmaz sonradan sa düşmeye başlar kese gözükmez zaten çoğu kadın anlamamış bile adet gecikmesi sanırmış dış gebelikte Bi yükselir bir düşer değer kese tüplerr yerleşir rahime değil dış gebelikte müdahale edilmesi gerekir diye biliyorum