Alara005 Kizlar sey soracaktım simdi sezeryan düşünüyor doktor göbeğimde minik minik tüyler var onları agdayla aldırmak risk olur degil mi ne kullanabilirim
Nureda28 Alara005 cnm sarı tüyse alma zaten karnından kesmiyorlar o sarı tüyler gebelìk kaynaklı çıkıp sonra dökülüyrmuş Bn almamıştım
SerpilEsra Alara005 gobek tuyu skntı degil kesilen yerin ozel bolgenin temix olmasi gerekir bakiyorlar birsey varsa onlar jiletle aliyorlar bende gobekte tuy olmasina ragmen temiz dedi
Nimetdogann Alara005 canım ben ameliyathane hemşiresiyim özel bölgeni temizle yeterli göbek üstünü almana gerek yok zaten öyle hormonal bir problemin yokse sert büyük büyük kıllar değildir bir problem olmaz
Alara005 SerpilEsra ya var da cok fazla değil o yüzden aslında ağda yaptırıyorum ama bebek olunca korktum yaptıramadim özel bölgeyi hallediyorum ama gobek nasil olur diye düşündüm
SerpilEsra Alara005 gobek onemli degl canim dedigm gbi kesi yapilacak yere bakiyolar keside genital bolgenin az ustunde kasik hizzasinda benimki
Alara005 Nimetdogann tesekkur ederim bilgi için aynen cok büyük killarim yok özel bölgeye ağda zararli mi son zamanlarda peki
Nimetdogann Alara005 son aylarda hassasiyet artacağı için zor olabilir sizin için ama alışıksanız sorun olmaz tıbben bir sakınca yok :)