Hanımlar merhaba, 3 aylık hamileyim dünden beri şiddetli bel ağrısı yaşıyorum. Dün gece yatamadım ve yürürken otururken acayip ağrıyor. İleri derece olmasada bel fıtığı rahatsızlığım var. İlk 3 ay için böyle şiddetli olması sizce normal mi arada kasıklarıma da vuruyor aynı şekilde ayaklarımada.