Yldzz13 7+3 de bebegimin kalp atışını duyamadık doktorum progeston degerimin düşük olduğunu söyledi benim gibi olup 8. Haftada kalp atışı duyan var mı ?????
Yldzz13 mary31 doktorum çok açık konuşmuyor değiştirdim o yüzden cm olarak boyunu kesenin eni 13 17 çıktı yani tam açıklayıcı bireyde söyleyemedi
mary31 Yldzz13 progesteronunuz bir tık düşük. Progestan yazdı mı size. Bence duyarsınız bir haftaya. Sabretmek gerekiyor 😘 doktorunuzda eğer özelse daha açıklama yapan birini tercih edin ki sizi rahatlatsın❤️
Kardelenn24 Canım ben 6+1 haftalık hamileyim, dün alttan muayene ile bebeğin kalp atışını duyduk çok şükür. Ultrasonla henüz duymaman çok normal. Biraz sabret umarım her şey yolundadır 🙏🏼
Yldzz13 mary31 evet progeston yazdı ve ben farklı doktora gittim o yazdı ondan memnunum günlük vitaminli şeyler yemeye çalışıyorum azar azar sık sık yiyorum midem çok bulanıyor inşallah Rabbim hayırlı haberler nasip eder