Bukets Merhaba hayırlı bayramlar 5+5 hamileyim progestan fitil kullanıyorm beyaz yogun akıntı yapıyo kullananıpda öyle olan varmı bide karnım çok sancılanıyor cız cız batıyor gibi normal mi acaba?
Sabirellaaaa Dediğini ilacı kullanmıyorum aynı dönemdeyiz fakat karın kaşık agrısı bende de var normal dediler