Çok ozur dıleyerek soruyorum dun gece sumuksu seffaf renkte yogun bısey geldı pecetrye oncekı gunde olmustu ama cok azdı umursamadım bu nısan olabılır mı bugun de sabahtan berı mıdem bulanıyor ılk 3 aydan sonra bulantım olmadı hıc bıdr afedersınız ıshal de var sancım arada gelıyor yalancı gıvı doktora haber vermem gerekır mı 35+4 gunluk gebeyım