hanzadeee
Bence ikisi de 😍 Ali Çınar çok tatlı uyuyor biri az harfli olduğu için yanına uzun da olsa olur ama böyle bile güzel bir de anlamları da çok önemli isimlerin koymadan önce onu da muhakkak göz önünde bulundurun derim benim bir oğlumun iki ismi var şimdi 6 aylık hamileyim o da erkek ona da iki isim koyacağız yani ilerde kendi hangisini kullanmak isterse onu kullanır hem öyle düşündük ☺️