CansuDRY GamzeBaz Ayy, evettt, çizgi var. Çoook sevindim.🙏🏻😃😃Ben de böyle öğrenmiştim. 18′di değerim. Hayırlı olsunnn. 😊🌺 İlk güzel haberimiz geldiii.🎊🎉
babygirlmommy GamzeBaz var, ben de gördüm hayırlı olsun 🥰 inşallah hepimiz böyle iki çizgi görüp atarız buraya 🙏
Gulcin5757 35esra35 bende inan her ay kesin oldu diyorum ve bi bakıyorum adet oluyorum .6 haftalıkken çok zor duymuştuk zaten kalp atışını 8 haftalık olması gerekirken 6 haftalıkken kalbi durmuş meleğimin çok zor zaten 7 ay sonra gebe kalabilmiştim 😕
35esra35 Gulcin5757 aynı psikoloji içindeyiz😔eşime belli etmemeye çalışıyorum ama oda benim kadar heyecanla bekliyor adetimin gecikmesini. Senin durumun daha zormuş Allahım daha fazla arattırmasın en yakın zamanda müjdeli haberi alırsın/alırız inşallah❣️
Irmak13 CansuDRY kalıyorum gebe 15 Hafta 17 hafta olup kalp atışları duruyor 3 keredir aynı sey oluyor kan pıhtılasmasıymış bu sefer tedbirli olucaz bakalim bekliyorum
Minisomini Irmak13 kaset test yaptım ondada çıkmadı yo yitirdim ümidimi. Rabbim hayırlısını nasip etsin inşaAllah
CansuDRY Irmak13 Aa, çok geçmiş olsun. Rabbim aynı acıları bir daha yaşatmasın. İnşallah bu ay güzel haberler alacağınız bir ay olur.🤲🏻🤲🏻
CansuDRY GamzeBaz Çok güzel.😊 Kan verdin mi? Başı çektin bu başlıkta. İnşallah bir bir devamı gelir.🙏🏻😊 Sağlıkla kucağına al bebeğini. Çok sevindim.🎊
Pcoylayasam GamzeBaz ya canım birşey sorabilir miyim bende 6 nisanda kürtaj oldum ilk gebeliğim ve ilk kaybımdı 9 haftalık Ken düşük yaşadım fakat halen adet olamadım normal mi? Pek anlamıyorum bu işlerden yardımcı olabilecek biri var mı
Minisomini Pcoylayasam doktora gitmenizi öneririm pcoda var sanırım. İki tane ilaç veriyor elifcedunyamda aynı şeyi yaşadı