Arkadaşlar merhaba, burada çok fazla bu şekilde post görüyorum. Umarım bir çoğuna faydalıolur bu yazdığım. Ben ilk hamileliğimde, yeni öğrendiğim zamanlar çok mutsuzdum ( hamile olduğum için değil depresyondan dolayı) ölsem ne olur sanki diye bile düşünmüştüm. Sonrasında bir iki gün içinde kan tahlili yapıldı ( konudan bağımsız yapıldı çünkü kimseye bahsetmedim bu hissimden) ve tsh değeri yüksek çıktı. TSH değerinin yüksek olması tiroid organının az çalışmayo ya da işlevini yerine getirememesinden oluyor. Ve araştırın tiroid çok değerli bir hormon,vücutta her şeyi etkiliyor. Hatta depresyon sebepleri arasında ilk sırada tiroid hormonu eksikliği yazar.
Velhasıl hormon eksik çıkınca takviye ilaç yazıldı ve ben ilacı kullanır kullanmaz kendimi çok iyi hissetmeye başladım. Eğer böyle kendini kötü hisseden ve henüz TSH ölçtürmemiş olan varsa bu bilgiyi değerlendirsin. Geçmiş olsun.