Tugba61 32den sonra 16 hafta olan analık izni başlıyor idari izin sonlanıyor , hemşireyim şimdi de hamileyim daha cok başındayız eğer değişmezse yönetmelik bende 24 ten sonra çalışmak istemiyorum sonuçta bizi korumak adına yapılan bir yönetmelik 32 den sonra çalışılabiliyorsa 32 ye kadar da çalışılabilir etik bulmuyorum çalışabilir almayı, bulunduğum ilde eşim dışında kimsem Yok bebeğe bakacak biri de Yok ama risk alıp devretmeyeceğim sağlıkla doğsun da sonrasına Allah Kerim 😊 siz kaç haftalıksınız 😊