İyi bayramlar herkese. Danışmak istediğim bir konu var. İki gündür ishalim, hem de çok sıvı. 3 gün öncesinde doktor kontrolüne gittiğimde idrar yolu enfeksiyonu kaptığımı öğrendim ve ilaç aldım. Bir dozluk içecekle alınan bir ilaç ve fitil. Sizce bunun etkisi mi oldu? Ya da doğum belirtisi mi bu ishal? Gerçekten artık doğurmak istiyorum. Karnımın altına giren ani ağrılar mahvediyor beni.. Sizde durumlar nedir hanımlar?