Sarılığın yükselmemesi için bebeğin beslenmesi gerekiyor. Muhtemelen sütünüz yetmiyordu ama uyuduğu için siz yettiğini düşündünüz çünkü sarılım olan bebek çok güzel uyuyor. Ben kızımı uyandıramazdım emzirmeye. Kızımın fototerapi seviyesine çıkmadı ama ben hep mama ile takviye yaptım. Bir de hergün evde güneş alan bir cam keneranı koyup 15 dk kadar soyup, güneş banyosu yaptırdım. 1,5 aya yakın bir zamanda tamamen geçti sarılığı.