Arifcaninannesi Sehertass 32+1 olduk devlet hastanesi 1.800 gram dedi ozeldeki doktorum 1.650 gram dedi hangisine inanacagimi sasirdim 😂
rumeysalbayrakaya Sehertass Dün kontroldeydik 35+4 3 kilo olmuşuz boy 51 cm 🐣 Normal doğum istediğim için biraz kilosu tehlikeli gidiyor ama doğuma kadar bol bol yürüyüş yapacağım inşallah 4′ü geçmemeye çalışacağız sevinsem mi üzülsem mi bilemedim 🤷🏻♀️
Mercimek26 35+1 olduk. Kontrolümüz pazartesi günü bakalım kaç dicek en son 32+5te 2.120 gram demişti 🥰
Ckaragoz Sehertass 💙 33+5 de 2400 dük boyu da 49 cm di. 34+2 olduk bi an önce yine gitmek istiyorum 😆