Lilyy 2,5 aylık hamileyim hamile olduğumu sadce aileler biliyor akrabalara söylemeyi bu bayramda istemedik erken diye ne zaman ve nasıl söyleyeblrm bayram gecince İnternet üzerinden paylaşsam ayıp olurmuki kararsız kaldım?
Fatmanur-3 Lilyy Neden ayıp olsun ki bizde de benim ailem eşimin ailesi biliyordu başka kimse bilmiyordu 3 ay kimseye bahsetmedik nazardan korktuğumuz İçin daha sonra 3.ayım doldu ve instegramda paylaşım yaptım herkes oradan öğrendi güzel dileklerini yazdılar bu kadar eşinle siz karar verin buna başkalarını takmayın paylaşım yapın gitsin ve büyüdük kendimizi toparladık sizlere de duyurmak istedik gibisinden yazarsınız 🥰
Lilyy Fatmanur-3 yani mantıklı gebelik hormonlardan dolayı hep Bi kararsızlık takıntı oluştu teşekkür ederm cevap için♥️