Elfida92 Selam kızlar! Merak ettiğim bir konu var ve bunu size sormak istedim , eşimle Ağustos ta bir Antalya tatili düşünüyoruz, bebeğim 5 aylık oluyor o zaman. Bazıları bu durum sakıncalı diyor bazıları da çok yararlı. Siz ne düşünüyorsunuz?
Tugcee0603 Elfida92 ben 4 aylik hamileyim bu yazı full denizde geçirmeyi düşünüyorum henüz doktoruma konuşmadım bence sizde bi danışın.
Fatmanur-3 Elfida92 Ben bildiğim kadarıyla enfeksiyon kapma riski olduğundan tercih esilmiyor annemde zamanında havuza girmemişti bizi götürmüştü erkek kardeşime hamileydi
Didemmmmm Elfida92 havuz enfeksiyondan dolayı sakıncalı olabileceğini ama denizin aksine yararı olduğunu biliyorum. İkiisnde de dikkat etmek önemli tabi kide
zeytinkiz Elfida92 Bende 23 haftalıgım ve haziranda denize gitmeyi planlıyoruz 18 mayıs da doktoruma soracağım 🤭
Busbushatun Elfida92 deniz olur havuz tehlıkelı denize de gırdıkten sonra mutlaka altını degıs canm ıslak kalmasın bseycık olmaz yuzerkende ani hareketlere dıkkat et
SailorMoon_ Elfida92 hiçbir sakıncası yok ben ilk bebeğimde iki kere birer haftalığına tatile gitmiştim. Doktorum sadece havuzu önermedi enfeksiyon açısından denize rahatlıkla girebilirsin.
minikserce00 Elfida92 Dr bana havuza asla. Ama denize girebilirsin demişti sende sor Dr bişey demez bence