Merhaba kızlar. İlk doğumum erken oldu 25 haftalık. Maalesef bebeğimi kaybettim. O zaman da kanamam oldu . Şimdi de hafif kahverengi leke geliyor. Dr a gittim progestan verdi . İçiyordum Bi daha olmamıştı. 3 gündür içemedim şimdi hafif leke gelmiş yine. Siz de yaşadınız mı böyle. Bilgi verebilir misiniz? Hayırlı bayramlar bu arada.