Babylon öncelikle hayırlı güzel bayramların olsun canım 29+2 haftayim bende çok fazla hissetmiyorum hareketlerini doktorum normal dedi çünkü bizim kız plesentayı öne almış yastık görevi görüyormuş ondan hareketlerini çok net hissedemezsin korkma ama herşeyi yolunda çok iyi dedi sende çok tereddüt ediyorsan bir acile git canım istersen için rahat eder