Ben bir çok kez ürün aldım gelmeme gibi bı sorun yaşamadım zaten indirimden aldım 1 TL 5 TL ye falan ikili takım hırka eşofman gibi 20 parça almisimdir neredeyse evet aşırı kaliteli degil ama 100 TL ye 10 15 parça aldığım için çokta dert etmedim günlükte kullanıyorum sadece genel olarak ürünler kışlık ☺️