Dün gece birden şancı başladı ve geçmedi hemen hastaneye gittik bebeğe baktı doktor rahim ağzına baktı herşey normal görünüyor dedi ancak nst de hafif şancı çıktı ve ciğer geliştirici yaptilar evde dinleniyorum fakat ciğer geliştirici sonra bebeğin hareketleri azaldı normal mi acaba