Elf0305- Haftayı bitircez ama ikidir hastaneye gidiyorum kalp atışı çok hızlı diye serum veriyolar hava verip gönderiyorlar açılmada hala 1 cm bugun tekrar acile gidicez kontrol için acaba sezeryanlamı alırlar böyle giderse 🤦🏻♀️ ??Akşam doktora sorucamda biraz evham yaptım galiba 😒🤦🏻♀️?
34_21_23 Elf0305- evhamlanmayın hayırlısı nasılsa öyle olsun sezaryen normal farketmez Allah hayırlı şekilde ilerletsin öyle düşün
Elf0305- 34_21_23 haklısınız da işte iyi olsun normal sezeryan hiç önemli değil aslında durum böyleyken almaları lazım değilmi ona biraz ev ham yaptım galiba 🤦🏻♀️